Strategi for sosiale medier

Her har vi et eksempel på en strategi for sosiale medier for det fiktive bloggkollektivet Sammensuriet.no. Jeg valgte denne virksomheten som et eksempel da den er litt annerledes enn en standard bedrift, men likevel en virksomhet som det er aktuelt at bruker sosiale medier. Samtidig er det en type frivillig organisasjon jeg har en del erfaring med fra før av.

Obs! Jeg har ikke inkludert en «Hvorfor trenger vi en strategi for sosiale medier» i denne sliden da jeg dekket det ganske grundig i mitt forrige blogginnlegg. Dessuten føler jeg at når man først setter seg ned og utarbeider en slik strategi så har man sannsynligvis allerede funnet ut av hvorfor man trenger det.

Advertisements

One thought on “Strategi for sosiale medier

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s