Twitterlogg – Dag 5

Dato: 23.09.2016

Utvalgte kontoer:twitter_bird_logo_2012

@MarjiJSherman – nok en «hvem er det andre som twitrer om sosiale medier følger?»-konto.

@Smeigedag – Plukket opp i forbindelse med #kildedebatt. Interessant i forhold til kildekritikk, en ofte oversett men ekstremt viktig del av sosiale medier.

@Tori_Markets – konto som twitrer mye om sosiale medier og markedsføring

@benteka – Bente Kalsnes, mye twitring om interseksjon av teknologi, politikk og media.

Dagens tweet:

dag-5-ny-generasjon

Relevante artikler:

Serious academic should use social media

How frequently you should post on social media

5-steps to gain influence in social media

Kommentarer:

Dette begynner å føles som buzzword-helvete, noe som det blir veldig fint å komme seg litt bort fra. Men da er mine 5 dager med twitterlogging over. Noe som betyr at jeg må begynne å tenke på å sette alt dette sammen til en strategi for bruk av sosiale medier. En oppgave jeg enda ikke har helt klart for meg hvordan jeg skal tilnærme meg. Regner med at det blir litt klarere etter å tilbrakt litt mer tid med SlideShare.

 

 

Legg igjen en kommentar

